Exercitii fizice pentru picioare de invidiat
close
info
închide
închide
newsletter Aboneaza-te la newsletter!
OK
separator
separator
separator







addf
separator separator
separator
Home / Sanatate / Aerobic / Exercitii fizice pentru picioare de invidiat

Exercitii fizice pentru picioare de invidiat

Reseteaza Micsoreaza Mareste

Exercitii fizice pentru picioare de invidiat
Poate te intereseaza si...

Iti doresti si tu sa ai picioare ca ale celebritatilor? Ai facut exercitii cardio zilnic cu speranta ca te va ajuta la tonifierea picioarele? Esti pregatita sa-ti schimbi rutina de antrenament?

Daca raspunsul este Da, atunci iti recomandam cele mai bune 5 exercitii pentru picioare. Ele sunt foarte populare printre celebritati.
Aceste exercitii pentru picioare lucreaza toate cele 5 tipuri de muschi ai corpului, de la cvadriceps si pana la croitor. Pentru rezultate notabile este recomandat sa faci aceste exercitii de 3-4 ori pe saptamana si ele sa fie acompaniate de o dieta si de exercitii cardio.

1. Genuflexiuni pe o platforma care vibreaza
Acest exercitiu intens este printre favoritele lui Madonna si Hillary Swank. Platformele care vibreaza au devenit din ce in ce mai populare printre aparatele de fitness, deoarece ele ajuta la cresterea puterii musculare, la cresterea flexibilitatii si te ajuta sa-ti pastrezi echilibrul mai bine. Tot ele te ajuta sa obtii rezultate mai rapide decat daca ai face acelasi tip de exercitii pe podea. Ele te ajuta de asemenea sa-ti cresti densitate osoasa, daca ai astfel de probleme.
Miscarea
Te asezi pe o platforma care vibreaza si faci aceleasi genuflexiuni pe care le-ai face si daca ai fi pe o saltea de exercitii. Departeaza picioarele la nivelul soldurilor, indoaie genunchii si apleaca-te pana ce coapsele sunt paralele cu solul. Fa o pauza si revino in pozitia initiala. Repeta pentru un minut. Odihneste-te. Repeta inca de 3 ori.

2. Fandarea Buddha
Acest tip de fandari o mentine pe Sally Pressman in forma.
Miscarea
Incepe cu picioarele apropiate. Paseste in fata cu piciorul drept, dar mentine-ti spatele drept si indoaie genunchii pana cand genunchiul drept formeaza un unghi de 90 de grade. Mentine aceasta pozitie pana numeri la 5 si revino la pozitia initiala. Fa cate 12-24 de fandari pentru fiecare picior.







Acest articol a fost citit de 3066 vizitatori

Răspunde

2000 caractere rămase


1956 caractere rămaseMin. 40 caractere
  Trebuie sa ai cont pe PerfectLady.ro pentru a putea comenta.
Daca nu ai cont click aici!

Nu uita: Orice cont iti poate aduce 50 euro lunar. Afli cum!
Click aici pentru autentificare

Comentarii (1)


adauga_bannerul_tau