Exercitii pentru picioare frumoase
close
info
închide
închide
newsletter Aboneaza-te la newsletter!
OK
separator
separator
separator







addf
separator separator
separator
Home / Sanatate / Aerobic / Exercitii pentru picioare frumoase

Exercitii pentru picioare frumoase

Reseteaza Micsoreaza Mareste

Exercitii pentru picioare frumoase
Poate te intereseaza si...

Vrei sa ai picioare frumoase? Executa zilnic cele 5 exercitii pentru picioare pe care ti le recomandam, iar rezultatele nu vor intarzia sa apara.
1. Modelarea soldurilor
Culca-te pe o parte, sprijinita pe cot, cu un picior indoit si cu celalalt intins. In timp ce expiri, ridica piciorul intins si lasa-l in jos inspirand.
Repeta de 20 de ori, fara sa pui piciorul pe pat. Dupa 30 de secunde de pauza, schimba partea.
2. Conturarea abductorilor
Stai culcata pe partea stanga, cu capul pe un brat, cu piciorul stang intins si cu cel drept indoit si sprijinit pe o perna. Inspira si apoi, in timp ce expiri, ridica si coboara usor piciorul stang bine intins. De 20 de ori, fara sa atingi solul. Odihneste-te 30 de secunde si schimba partea.
Recomandare: nu ridica prea mult piciorul si nu incorda restul corpului.
3. Intinderea coapselor
Intinde-te pe spate, ridica un picior pe verticala si indoaie talpa. Prinde cu ambele maini partea superioara a coapsei si trage usor piciorul spre tine, expirand. Mentine pozitia, dupa care lasa piciorul jos, inspirand. Repeta de 10 ori pe fiecare parte.
Recomandare: acest exercitiu modeleaza partea posterioara a coapselor. Executa-l in ritmul in care iti convine, concentrandu-te asupra respiratiei.
4. Intarirea picioarelor
Stai in pozitie de drepti, cu picioarele departate. Indoaie incet picioarele, aplecand trunchiul in fata. In timp ce expiri, revino cu trunchiul la pozitia initiala, fara sa intinzi complet picioarele, pentru mentinerea tensiunii la nivelul coapselor. Executa 3 serii de 15.
Recomandare: nu uita sa inclini trunchiul. Ajuta genunchii sa nu se duca prea in fata.
5. Dezvoltarea pulpelor
Stai dreapta, cu picioarele usor departate. Ridica-te pe varfuri, mentine echilibrul timp de 3 secunde si revino cu talpile pe podea. cand ai atins solul cu calcaiele, ridica-te din nou pe varfuri. Executa 3 serii de 20, cu o pauza de 30 de secunde intre ele.
Recomandare: pentru inceput, executa doar o serie de 10. Daca este nevoie, te poti sprijini de o mobila.  






Acest articol a fost citit de 2031 vizitatori

Răspunde

2000 caractere rămase


1956 caractere rămaseMin. 40 caractere
  Trebuie sa ai cont pe PerfectLady.ro pentru a putea comenta.
Daca nu ai cont click aici!

Nu uita: Orice cont iti poate aduce 50 euro lunar. Afli cum!
Click aici pentru autentificare

adauga_bannerul_tau