Slabeste distractiv
close
info
închide
închide
newsletter Aboneaza-te la newsletter!
OK
separator
separator
separator







addf
separator separator
separator
Home / Sanatate / Aerobic / Slabeste distractiv

Slabeste distractiv

Reseteaza Micsoreaza Mareste

Slabeste distractiv
Poate te intereseaza si...

Slabeste distractiv - Incearca dansul din buric.
Vrei sa slabesti, dar nu ai incredere in programele tipice de la sala de fitness si aerobic?
Totusi, stii ca miscarea este buna pentru organism, dar cauti o varianta mult mai interesanta si amuzanta.
Poti incerca dansul din buric.

Potrivit Apollo Life, acesta este un sport practicat si de staruri de la Holywood precum Catherine Zeta Jones, Paris Hilton si Beyonce.
Chiar Shakira, cunoscuta pentru miscarile ei fantastice, se declara o fana a acestui dans.

Daca nu gasesti o sala cu un instructor in orasul tau, poti cumpara DVD-uri sau cauta chiar pe Internet inregistrari.
Practicat cu regularitate, acest tip de dans te va ajuta sa scapi de kilogramele in plus si sa ai o silueta de invidiat.

Viata moderna presupune de cele mai multe ori sedentarism, la care se adauga stresul si alimentele nesanatoase.
Cheama-ti cateva prietene pe la tine si dansati impreuna, pentru ca totul sa fie mai distractiv.
Chiar si cand esti singura in casa, este suficient sa dai muzica mai tare si sa incepi sa iti unduiesti corpul.
Atat caloriile, cat si stresul vor disparea, in timp ce dispozitia ta se va imbunatati considerabil.

Daca totusi ai o sala cu un instructor specializat prin preajma, ar fi bine sa mergi la cateva cursuri, pentru a avea miscari mai bine coordonate.
Acest tip de dans imbunatateste circulatia sanguina si postura, conferind eleganta trupului.
Intotdeauna este bine totusi sa te incalzesti inainte de exercitiul propriu-zis, pentru a nu-ti forta corpul prea mult.

Beneficii
Arzi calorii
Acest dans arde la fel de multe calorii ca mersul, inotatul sau mersul pe bicicleta.
In decursul a jumatate de ora de dansat poti pierde pana la 500 de calorii.

Beneficii cardiovasculare
Dansatul regulat conduce la o inima mai sanatoasa, scade tensiunea arteriala si imbunatateste nivelul de colesterol.
Expertii recomanda 30-40 de minute de dans (sau alt sport) zilnic, de 3-4 ori pe saptamana.

Oase mai puternice
Miscarile destul de puternice intaresc rezistenta oaselor (tibie, fibula, femur) si incetinesc pierderea masei osoase (osteoporoza).






Acest articol a fost citit de 1930 vizitatori

Răspunde

2000 caractere rămase


1956 caractere rămaseMin. 40 caractere
  Trebuie sa ai cont pe PerfectLady.ro pentru a putea comenta.
Daca nu ai cont click aici!

Nu uita: Orice cont iti poate aduce 50 euro lunar. Afli cum!
Click aici pentru autentificare

adauga_bannerul_tau