6 metode simple de a simula o noapte somn
close
info
închide
închide
închide
newsletter Aboneaza-te la newsletter!
OK
separator
separator
separator







addf
separator separator
separator
Home / Frumusete / Beauty Tips / 6 metode simple de a simula o noapte somn

6 metode simple de a simula o noapte somn

Reseteaza Micsoreaza Mareste

6 metode simple de a simula o noapte somn
Somnul - Cand nu ai parte, nu ai parte.
Urmeaza o zi letargica si cele care sunt obligate sa anunte ca arata obosite se simt si mai aiurea.
Asa ca iata sase sfaturi pentru a parea mai odihnita decat esti de fapt.

1. Ascunde
Daca nu dormi destul, zona cearcanelor se va transforma intr-un curcubeu de culori (nici unul culoarea potrivita). Pungile albastre si verzi arata imediat ca ai cam petrecut seara de dinainte.
Acopera aceasta imagine somnoroasa cu un anticearcan puternic.
Cumpara anticearcanul cand esti obosita, ca sa te asiguri ca produsul este destul de opac pentru a bloca tonurile albastrii.

2. Cauta pregatirea
In plus fata de colorare, lipsa de somn poate rezulta in umflare a ochilor.
Desi nu exista un produs cosmetic stralucit, un cub de gheata sub ochi sau un plic de ceai de musetel rece, va ajuta la reducerea ochilor umflati in doar cateva minute.

3. Inceput sanatos
Nu ti-ai reincarcat bateriile cu somn, asa ca fa-ti o favoare si macar pune combustibil de calitate in motor.
Un mic dejun cu proteine iti va da energie de durata, este mult mai bun decat un mic dejun cu carbohidrati.

4. Ai grija de gene
Genele intoarse vor face ca si cei mai inchisi si somnorosi ochi sa para bine deschisi si treji.
Tine-ti genele in intorsatorul de gene timp de 30 de secunde pentru a-ti intoarce serios genele.
Un intorsator de gene incalzit iti va economisi timp si te va face sa arati fabulous.
Acest instrument ieftin se incalzeste intr-un minut si genele rezista mai mult decat un intorsator de gene traditional.

5. Asculta melodii
Asculta melodii care iti ridica starea de energie toata ziua.
Nu vei arata obosita cand dai din cap pe melodiile ritmate preferate.

6. Treci la cafea
Nu sari peste doza zilnica de cafeina exact cand nu ai dormit, dar incearca sa nu exagerezi.
Bea o cana in plus fata de cat ai bea de obicei intr-o zi in care esti odihnita.
Daca bei mai mult, te apuca palpitatiile.
E usor sa te simti ciudat si ametita cand petreci toata ziua sub lumini fluorescente.
Soarele ii da un impuls corpului tau de a-si aminti ca e zi si te va ajuta sa te trezesti. Chiar si cateva minute de aer proaspat si lumina solara te vor ajuta foarte mult.

Daca ai incercat tot ce era de incercat si tot dai peste cineva care-ti spune ca arati obosita, nu te pot sfatui decat sa spui sa-si vada de ale lui.






Acest articol a fost citit de 847 vizitatori

Răspunde

2000 caractere rămase


1956 caractere rămaseMin. 40 caractere
  Trebuie sa ai cont pe PerfectLady.ro pentru a putea comenta.
Daca nu ai cont click aici!

Nu uita: Orice cont iti poate aduce 50 euro lunar. Afli cum!
Click aici pentru autentificare

adauga_bannerul_tau