Cadere par
close
info
închide
închide
închide
newsletter Aboneaza-te la newsletter!
OK
separator
separator
separator







addf
separator separator
separator
Home / Frumusete / Beauty Tips / Cadere par

Cadere par

Reseteaza Micsoreaza Mareste

Cadere par
Caderea parului afecteaza atat barbatii, cat si femeile, desi marea majoritate crede ca este o problema cu specific feminin. Milioane de dolari sunt cheltuiti pe produse-minune care promit regenerarea si oprirea acestui proces. Insa mult mai ieftin si mai sanatos este sa mergi direct la cauza.
Un stil de viata nesanatos si o dieta defectuoasa sunt, de obicei, singurii vinovati.
Poti incepe sa remediezi acesta problema prin schimbarea alimentatiei. Iar sfatul HealthCastle.com este sa nu pierzi din vedere alimentele care hranesc scalpul si firul de par. Deficientele la nivel nutritional se vad imediat pe perie sau pieptan.
Fructe si legume pentru antioxidanti
Bogate in antioxidanti, vitamine si minerale, fructele si legumele (cu cat mai colorate cu atat mai bine) sunt o parte cruciala a dietei necesare cresterii parului. De exemplu, Vitamina C este esentiala sintezei de colagen, necesar pentru a da structura firului de par.
Cereale integrale pentru fibra insolubila
Cerealele integrale sunt o excelenta sursa de fibra insolubila, vitala pentru ca insulina sa nu aiba flutuatii, ea aflandu-se in stransa legatura cu calvitia, mai ales in cazul barbatilor. In plus, alimentele care contin cereale integrale reprezinta si o sursa naturala de Vitamina B6, benefica foliculilor firelor de par.
Lactate pentru Vitamina A
Parul consta in principal din proteina numita cheratina, asa ca nu e de mirare de ce proteinele din lactate isi aduc aportul la cresterea parului. In plus, unele tipuri de lapte sunt imbogatite cu Vitamina A - adesea parul cade tocmai din cauza acestei deficiente.
Carne pentru zinc
Carnea nu este doar o sursa excelenta de proteina de cea mai buna calitate, ea contine si o mare cantitate de Vitamina B, cum ar fi B6, B12 si biotina. In plus, carnea este bogata in fier si zinc; si aceste carente ale organismului pot duce la pierderea parului.
Apa
Hidratarea suficienta (aici neintrand si cafeina) favorizeaza transportul nutrientilor in organism, ajutand parul sa ramana puternic si sa stea acolo unde ii e locul, respectiv pe cap.




Sursa: ziare.com

Acest articol a fost citit de 8954 vizitatori

Răspunde

2000 caractere rămase


1956 caractere rămaseMin. 40 caractere
  Trebuie sa ai cont pe PerfectLady.ro pentru a putea comenta.
Daca nu ai cont click aici!

Nu uita: Orice cont iti poate aduce 50 euro lunar. Afli cum!
Click aici pentru autentificare

adauga_bannerul_tau