Cum sa faci fata diferentei de fus orar
close
info
închide
închide
închide
newsletter Aboneaza-te la newsletter!
OK
separator
separator
separator







addf
separator separator
separator
Home / Timp Liber / Calatorii / Cum sa faci fata diferentei de fus orar

Cum sa faci fata diferentei de fus orar

Reseteaza Micsoreaza Mareste

Cum sa faci fata diferentei de fus orar
Trucuri care te ajuta sa pacalesti fusul orar si sa-ti mentii energia pe tot parcursul vacantei.

Probabil ca intotdeauna ti-ai dorit sa vizitezi New Yorkul, insa, dupa un zbor de cel putin zece ore nu mai esti asa de entuziasmata. Tot ceea ce-ti doresti este sa ajungi mai repede in confortabila camera de hotel. Oboseala, deshidratarea, starea de irascibilitate, tulburarea somnului sunt cateva din efectele diferentei de fus orar. Iata cum poti sa previi aceste simptome si sa te bucuri din plin de vacanta.

Daca ti-ai propus sa iti faci vacanta intr-o tara aflata la o diferenta mare de fus orar, poti avea simptome ca ameteli, nervozitate, stari de voma, oboseala, palpitatii sau dureri de cap. Acomodarea poate fi destul de grea la noile conditii atmosferice, la programul din timpul zilei sau la somn.

Este foarte important sa ai o atitudine pozitiva, sa pleci cu drag spre locatia aleasa si sa rezonezi cu vibratiile energetice ale tarii respective. Cu o saptamana inainte de calatorie odihneste-te, relaxeaza-te, plimba-te si incearca sa alungi stresul si irascibilitatea.

Cand ajungi, este important sa te adaptezi la noul mediu. Incearca sa te odihnesti. Administreaza Gotu kola, Passiflora sau Roinita. Consuma alimente specifice zonei vizitate.

Ai grija sa mananci strategic. Produsele bogate in proteine cresc nivelul de energie al organismului, iar cele cu un continut bogat in carbohidrati stimuleaza producerea melatoninei, substanta ce provoaca somnolenta. Cu o zi inainte de plecare pregateste un pranz bogat in proteine si o cina bazata pe carbohidrati. Acelasi lucru trebuie sa il faci si cu o zi inainte de a te intoarce acasa, pentru a nu resimti efectele diferentei de fus orar.

Bea cat mai multe lichide pe parcursul drumului, apa si sucuri naturale, si evita cofeina si alcoolul. Consuma, de asemenea, multe fructe. Hraneste-te cat mai echilibrat si nu vei mai avea atatea probleme cu fusul orar.






Acest articol a fost citit de 1339 vizitatori

Răspunde

2000 caractere rămase


1956 caractere rămaseMin. 40 caractere
  Trebuie sa ai cont pe PerfectLady.ro pentru a putea comenta.
Daca nu ai cont click aici!

Nu uita: Orice cont iti poate aduce 50 euro lunar. Afli cum!
Click aici pentru autentificare

adauga_bannerul_tau