Controleaza nevoia de a manca. 5 modalitati prin care poti sa lupti contra poftelor
close
info
închide
închide
newsletter Aboneaza-te la newsletter!
OK
separator
separator
separator







addf
separator separator
separator
Home / Sanatate / Cure de Slabire / Controleaza nevoia de a manca. 5 modalitati prin care poti sa lupti contra poftelor

Controleaza nevoia de a manca. 5 modalitati prin care poti sa lupti contra poftelor

Reseteaza Micsoreaza Mareste

Controleaza nevoia de a manca. 5 modalitati prin care poti sa lupti contra poftelor
Poate te intereseaza si...

Poftele apar. Si oricine decide sa stea in calea unei femei care are misiunea de a devora un cos de chipsuri cu salsa, o mana plina de ciocolata sau o punga de M&M-uri cu alune trebuie sa fie avertizat inainte. Poftele pot transforma o persoana constiincioasa in privinta mancarii intr-un personaj nebun cu ochii bulbucati. Daca cedezi in mod regulat poftelor, iti poti sabota singura incercarile de a-ti mentine greutatea sau de a slabi. Vestea buna este ca exista modalitati prin care poti lupta impotriva poftelor. Iata 5 moduri prin care poti castiga lupta cu poftele.
Mananca proteine
Proteinele dau un boost mic glicemic care echivaleaza cu o crestere mica a glicemiei. Aportul de proteine face ca in timp frecventa poftelor sa fie mai redusa. Bauturile si mancarurile care au un impact glicemic mare cum este faina alba, zaharul si altele facute din carbohidrati rafinati, cauzeaza o crestere si apoi o cadere brusca a glucozei in sange. Atunci cand nivelul de zahar din sange scade rapid, corpul simte nevoia de alimente care sa-i creasca indicele glicemic la fel de rapid. Majoritatea oamenilor care simt ca apetitul lor este scapat de sub control trec de fapt printr-un "roller coasterb" biochimic.
Alimentele cu proteine te fac sa te simti mai satisfacuta deaorece stimuleaza productia de colecistokinine. Intr-un studiu, oamenii care au baut un shake proteic cu 30 de minute inainte de masa, au mancat mult mai putin decat oamenii care nu au baut un astfel de shake.
Pentru a face fata poftelor, incearca felii de curcan, sunca uscata, ton, somon, oua, branza scazuta in grasimi si shake-uri proteice.
Alunele
Nucile sunt bogate in proteine si in grasimi bune care induc senzatia de satietate si iti tin sub control glicemia. Nu manca mai mult de 10-20 de migdale ca snack, o data pe zi. Poti sa mananci nuci –cam o mana, deoarece sunt bogate in omega 3, fistic crocant si nesarat sau seminte decojite de floarea soarelui. Alege alunele crude sau decojite .






Acest articol a fost citit de 1970 vizitatori

Răspunde

2000 caractere rămase


1956 caractere rămaseMin. 40 caractere
  Trebuie sa ai cont pe PerfectLady.ro pentru a putea comenta.
Daca nu ai cont click aici!

Nu uita: Orice cont iti poate aduce 50 euro lunar. Afli cum!
Click aici pentru autentificare

adauga_bannerul_tau