Obiceiurile alimentare nesanatoase
close
info
închide
închide
închide
newsletter Aboneaza-te la newsletter!
OK
separator
separator
separator







addf
separator separator
separator
Home / Frumusete / Intretinere Corporala / Obiceiurile alimentare nesanatoase

Obiceiurile alimentare nesanatoase

Reseteaza Micsoreaza Mareste

Obiceiurile alimentare nesanatoase
Obiceiurile alimentare nesanatoase, de la mancatul in exces pana la mancatul pe fond emotional, pot avea efecte negative asupra greutatii tale. Invata aceste trucuri simple pentru a manca mai sanatos in fiecare zi.
Ce sa faci:
Daca mananci multe gustari
Pentru a-ti mentine energia la nivel maxim si foamea la nivel minim poti manca doua gustari pe zi a cate 100-300 de calorii fiecare, potrivit RealSimple. In loc de o prajitura sau chipsuri, opteaza pentru ceva care sa semene a mancare reala: o jumatate de sandvis, biscuiti din cereale integrale cu branza, un pumn de nuci, morcovi cu humus sau iaurt cu cereale.
Daca mananci in exces
Incearca sa iti dai seama ce situatii declanseaza mancatul in exces si fa un efort constient sa mananci numai cand iti este foame si doar pana cand te simti satul. Portioneaza-ti mancarea anterior si minimizeaza efectul mancand gustari sarace in calorii.
Daca mananci pe fond emotional
Opreste-te sa te gandesti la ce anume te deranjeaza inainte sa deschizi raftul cu mancare. Incearca remedii care nu au legatura cu mancarea: de exemplu poti face o plimbare, poti sa vezi un film sau sa suni un prieten.
Daca mananci sanatos in timpul saptamanii, dar calci stramb in weekend
Deoarece socializarea in jurul mancarii are loc mai ales in weekend, merita sa iti faci o strategie. Mananca o "mini" masa inainte sa pleci in oras, pentru a manca mai putin cand iesi si a fi mai putin tentat de alimentele nesanatoase. In plus, ofera-te sa fii soferul, pentru a limita cantitatea de alcool (atat de bogata in calorii).
Daca toate mesele tale vin din cutii, pungi sau conserve
Nu te simti vinovat pentru ca trebuie sa apelezi la mancare preparata sau semi preparata, dar fii atent la ce cumperi. Compara caloriile de pe cutii intre varietatile aceluiasi produs si alege-l pe cel mai bogat in fibre si cereale integrale si mai sarac in sare. Pentru desert apeleaza la un fruct sau la un iaurt.
Daca mananci pe fuga
Fa-ti timp sa mananci asa cum faci cu restul activitatilor. Daca nu iti poti face timp, tine la indemana gustari sanatoase care pot fi mancate oricand, de la batoane cu cereale, nuci si pana la fructe uscate. Daca mananci la fast food opteaza pentru sandvisuri in lipie, fara sosuri, cu carne de pui.
Daca manaci repede
Evita mancarurile ce pot fi servite cu mana si opteaza pentru feluri mai complicate ce necesita ustensile, ca salata sau pestele. Bea apa in timpul meselor.
Daca nu mananci micul dejun
Micul dejun nu trebuie sa fie o masa intinsa la care sa stai o ora. Incearca doar sa mananci o gustare la o ora sau doua dupa ce te-ai trezit din somn. Tinteste spre 250-400 de calorii care sa includa o sursa de proteine, una de fructe si una de cereale integrale.




Sursa: ziare.com

Acest articol a fost citit de 53069 vizitatori

Răspunde

2000 caractere rămase


1956 caractere rămaseMin. 40 caractere
  Trebuie sa ai cont pe PerfectLady.ro pentru a putea comenta.
Daca nu ai cont click aici!

Nu uita: Orice cont iti poate aduce 50 euro lunar. Afli cum!
Click aici pentru autentificare

adauga_bannerul_tau