Energie pentru mamici: Oboseala cronica si somnul
close
info
închide
închide
newsletter Aboneaza-te la newsletter!
OK
separator
separator
separator







addf
separator separator
separator
Home / Mamici / Nasterea / Energie pentru mamici: Oboseala cronica si somnul

Energie pentru mamici: Oboseala cronica si somnul

Reseteaza Micsoreaza Mareste

Energie pentru mamici: Oboseala cronica si somnul
Poate te intereseaza si...

Sa recunoastem, cand esti mama iti cam pierzi energia.
Ne consumam si deseori uitam sa ne reintinerim sau sa ne reincarcam.

Aici, iti oferim cateva sfaturi despre cum sa iti mentii bateriile incarcate.

Intrebarea ta:
Am sindromul oboselii cornice de mai bine de 20 de ani si mereu caut noi metode de a ma energiza.
Una dintre cele mai mari provocari este somnul.
Mereu am dormit iepureste – adorm greu si dorm agitat. Iau medicamnte dar as prefera sa nu mai fac asta.
Avetii vreo sugestie?

Expertul raspunde:
Iata cateva sfaturi pentru a adormi: plimba-te dupa cina.
Asta iti ridica temperatura corpului.
Cand te culci temperatura corpului tau scade si mai mult astfel incat corpul tau intra intr-o stare de somn profund.

Sunt sigura ca stii ca, daca eviti cofeina vei dormi mai bine.
De asemenea, mancatul carbohidratilor complecsi au un efect relaxant asa ca mananca un snack usor din carbohidrati dupa cina pentru a putea adormi mai bine.
Nu bea multa apa noaptea pentru ca te poate tine treaza si te poate face sa vrei sa te duci la toaleta.

Scrie in jurnal inainte de somn pentru a-ti limpezi mintea.
Fa niste exercitii de respiratie profunda pentru a te relaxa.
Pe masura ce incerci sa adormi spune: ”Merit sa dorm. Acum e timpul ca eu sa ma odihnesc si sa ma incarc.”
Fa din somn un ritual si du-te la culcare in fiecare noapte la aceeasi ora.
Asta te va ajuta sa te sincronizezi cu ciclurile tale naturale de energie. Cu alte cuvinte iti vei gasi ritmul. Cand dormi asigura-te ca ai un pat confortabil.
Asigura-te ca ai o camera intunecata si linistita.
Transforma-ti dormitorul intr-un rai. Asigura-te ca nu lucrezi sau mananci in dormitor.
El trebuie sa fie doar pentru somn si stii tu ce… de asemenea, asigura-te ca nu ai probleme cu somnul din cauza stresului.
Daca asta e situatia, fa niste exercitii de reducere a stresului pentru a rezolva stresul din timpul zilei si acest lucru te va ajuta sa dormi mai bine noaptea.






Acest articol a fost citit de 1286 vizitatori

Răspunde

2000 caractere rămase


1956 caractere rămaseMin. 40 caractere
  Trebuie sa ai cont pe PerfectLady.ro pentru a putea comenta.
Daca nu ai cont click aici!

Nu uita: Orice cont iti poate aduce 50 euro lunar. Afli cum!
Click aici pentru autentificare

adauga_bannerul_tau