Exercitii Kegel
close
info
închide
închide
închide
newsletter Aboneaza-te la newsletter!
OK
separator
separator
separator







addf
separator separator
separator
Home / Relatii / Viata Sexuala / Exercitii Kegel

Exercitii Kegel

Reseteaza Micsoreaza Mareste

Exercitii Kegel
Poate te intereseaza si...

Cum sa faci exercitiile Kegel
Sigur ai mai auzit despre exercitiile Kegel pana acum. Si ti-ai si promis ca o sa le incerci: candva. Nu mai amana, exercitiile Kegel isi merita efortul. Te vor ajuta sa ajungi mai usor la orgasm si sa-l simti mai intens. Unde mai pui ca sunt usor de realizat, oricand, oriunde!
Cum functioneaza exercitiile Kegel?
Iti tonifica si iti intaresc muschiul pubo-coccigian (PC), care se intinde din fata osului spatelui pana la osul pubic. El formeaza un „hamac” ce sustine vezica urinara, vaginul, uterul si o parte din rect.
Fibrele muschiului se intrepatrund si inconjoara deschiderea vezicii urinare (uretra), deschiderea vaginului (orificiul vaginal) si a rectului (anusul).
In timpul orgasmului, acesti muschi se contracta ritmic. Cu cat sunt mai puternici, cu atat si senzatiile sunt mai intense. Un alt bonus oferit de exercitiile Kegel: in timpul actului sexual poti spori si placerea partenerului prin contractia ritmica a muschilor.
Care sunt muschii PC?
Multe femei confunda muschii PC, contractand coapsele, fesele, abdomenul etc. Pentru a identifica muschii pubococcigieni, incearca sa opresti fluxul urinar. Muschii pe care i-ai contractat in acel moment sunt cei pe care trebuie sa ii antrenezi.
O alta modalitate de identificare este introducerea unui deget in vagin si contractarea muschilor in jurul acestuia.
Exercitii Kegel de baza
Contracta pentru 1 - 2 secunde, apoi relaxeaza pentru 1 - 2 secunde muschiul. Se recomanda sa faci aceste contractii in grupuri de cate 10 serii, de aproximativ 10 ori pe zi.Kegel extins
Contracta muschiul pubo-coccigian si mentine. Incepe prin a contracta cat de tare poti pentru 5 secunde si apoi incearca sa mentii pana la 20 de secunde.
Muschiul poate obosi dupa un astfel de exercitiu, asa ca poti face aceste exercitii la intervale mai mari de timp pe durata unei zile. Formeaza-ti un obicei din exersarea muschiului pubo-coccigian dupa ce ai urinat.
Exercitii de ridicare
Imagineaza-ti ca vaginul tau este un lift. Contracta muschiul PC si creste treptat tensiunea ca atunci cand urci in sus cu liftul - etajul al doilea, al treilea, al patrulea si, in fine, etajul al cincilea.
Acum elibereaza treptat tensiunea, mergand in jos cu liftul - etajul al patrulea, al treilea, al doilea, primul, parter. La sfarsit, contracta din nou la etajul intai si mentine acest tonus tot timul.
In cele din urma, pentru a-ti lucra cu adevarat muschii PC, incearca exercitiile Kegel in diferite pozitii - cand stai pe scaun, in picioare, intinsa sau in genunchi, de doua sau trei ori pe zi. Daca le faci regulat, vei simti diferenta in 8 pana la 12 saptamani. Succes!




Sursa: csid . ro

Acest articol a fost citit de 7022 vizitatori

Răspunde

2000 caractere rămase


1956 caractere rămaseMin. 40 caractere
  Trebuie sa ai cont pe PerfectLady.ro pentru a putea comenta.
Daca nu ai cont click aici!

Nu uita: Orice cont iti poate aduce 50 euro lunar. Afli cum!
Click aici pentru autentificare

adauga_bannerul_tau